Fiziko Theme

GRAFIK

 PONWTŚRCZWPT
08:00TRENING FUNKCJONALNY
Magda
18:00PROFIT SHAPE
Kuba
ZUMBA
Ola
BODY ACTIV
Asia
FULL BODY WORKOUT
Michał
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Asia
19:00CROSS STACJE
Magda
TABATA
Marta
CROSS
Magda
ZUMBA
Ola
PŁASKI BRZUCH
Asia
20:00CROSS
Magda
CROSS
Magda
CROSS INTRO
Magda
CROSS
Magda

PROFIT  SHAPE – Połączenie treningu wzmacniającego z FatBurner’em. Pierwszy blok zajęć składa się z ćwiczeń wzmacniających całe ciało z akcentem na pośladki, uda i brzuch. Drugi blok to część wytrzymałościowa w postaci interwałów w systemie HIIT. Każdy trening składa się  z innych zestawów ćwiczeń w celu pobudzenia mięśni różnymi bodźcami. Zajęcia dla osób początkujących i średnio-zaawansowanych chcących kształtować sylwetkę oraz kondycję.

FULL BODY WORKOUT – Ogólnorozwojowy trening całego ciała, budowany w oparciu o podstawowe wzorce ruchu. Zajęcia o charakterze siłowo-wytrzymałościowym,  przy użyciu ciężaru własnego ciała, odważników kettlebell , sztang oraz innych akcesoriów . Buduje sprawność, siłę i wytrzymałość. Dzięki funkcjonalnemu charakterowi ćwiczeń doskonale przekłada się na wyniki sportowe oraz ułatwia codzienne czynności.

TABATA Niesamowicie skuteczny trening na spalanie tkanki tłuszczowej, jest to forma  interwałowego treningu metabolicznego, który w równomierny sposób angażuje wiele mięśni. Dzięki temu podkręca metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Celem treningu jest poprawa  wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. Podczas zajęć wykorzystywane jest obciążenie własnego ciała oraz sprzęt sportowy, tj . stepy, odważniki kettlebell, sztangi do power pumpa itp. Zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki, następnie trening główny i wyciszenie. Ta forma ruchu polecana  jest zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

 TRENING FUNKCJONALNY– skupia się na naśladowaniu ruchów wykonywanych w życiu codziennym. Dzięki współdziałniu poszczególnych grup mięśniowych zwiększamy koordynację i gibkość. Trening składa się z ćwiczeń podobnych do porannego wstawania z łóżka, sięgania po coś, podnoszenia i unoszenia przedmiotów, wskakiwania na schody – czyli najczęściej wykonywanych przez nas ruchów w ciągu dnia.

CROSSTRAINING– to trening funkcjonalny najbardziej przydatny człowiekowi w życiu codziennym. Podnosi ogólną sprawność człowieka. Kształtuje cechy motoryczne takie jak siła, wytrzymałość, szybkość, koordynację ruchową, zwinność, zręczność, moc (skoczność), gibkość i wiele więcej!

STRETCHING – to spokojna forma zajęć polegająca na rozciąganiu mięśni całego ciała. Właściwe i systematyczne wykonywanie ćwiczeń rozciągających pomaga poprawić elastyczność mięśni i zwiększyć zakres ruchomości w stawach. Stretching pomaga niwelować przykurcze mięśniowe spowodowane dłuższą, niewygodną pozycją ciała (np. w czasie jazdy samochodem lub siedzącą praca) lub treningiem siłowym. Trening odpowiedni dla kobiet i mężczyzn intensywność możemy dopasować tempem wykonywanych przez nas ćwiczeń

ZDROWY KRĘGOSŁUP – to blok ćwiczeń służących profilaktyce i terapii narządu ruchu. Cały blok składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej oraz wielu technik terapeutycznych. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszają ich napięcie. oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów. Zajęcia przeznaczone są nie tylko dla osób starszych, lecz dla wszystkich, którym zależy na usprawnieniu działania narządu ruchu.

ZUMBA – to zajęcia zainspirowane latynoskimi rytmami. System łączący fitness z tańcem poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, polepsza kondycję, a przede wszystkim pozwala po długim dniu naładować się pozytywną energią. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają wrażenie imprezy i nie pozwalają stać w miejscu. Totalnie porywa nas do zabawy. Podczas zajęć ZUMBY można spotkać kroki taneczne takie jak: merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist …. i wiele innych.

POWER PUMP – zajęcia wytrzymałościowo – siłowe złożone z ćwiczeń wykonywanych za pomocą lekkich sztang o regulowanym ciężarze. Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Brak skomplikowanej choreografii sprawia, że są to zajęcia odpowiednie dla osób na każdym poziomie zaawansowania, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn 🙂

PŁASKI BRZUCH – zajęcia nastawione na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Trening ten gwarantuje zmniejszenie obwodu talii, wysmuklenie oraz wyrzeźbienie mięśni brzucha. Zajęcia o wysokiej intensywaności, przeznaczone dla wszystkich, prowadzone są przy muzyce pod okiem instruktora, który efektywnie motywuje uczestników do ćwiczeń.)

Subscribe to our newsletter

Email marketing powered by FreshMail