Fiziko Theme

GRAFIK

 PONWTŚRCZWPT
18:30FORMA NA LATO
Asia
POWER PUMP
Natalia
LADY FIT
Kuba
T.FUNKCJONALNY
Michał
FORMA NA LATO
Asia
19:30CROSS * outdoor
Magda
ZUMBA
Ola
CROSS
Magda
ZUMBA
Ola
CROSS *outdoor
Magda
20:30CROSS
Magda
CROSS
Magda

MOBILITY– to zajęcia dla każdego niezależnie od stopnia wytrenowania. Trening, skupia się na poprawie zakresu ruchu oraz zwiększeniu świadomości swojego ciała. Trening mobilności i gibkości ciała jest kluczowy do osiągania szybkich efektów treningowych w bezpieczny i optymalny sposób. Mobility pozwoli Ci ocenić na ile jesteś sprawny, a nad czym powinieneś jeszcze pracować.

TRENING FUNKCJONALNY– skupia się na naśladowaniu ruchów wykonywanych w życiu codziennym. Dzięki współdziałniu poszczególnych grup mięśniowych zwiększamy koordynację i gibkość. Trening składa się z ćwiczeń podobnych do porannego wstawania z łóżka, sięgania po coś, podnoszenia i unoszenia przedmiotów, wskakiwania na schody – czyli najczęściej wykonywanych przez nas ruchów w ciągu dnia.

CROSSTRAINING– to trening funkcjonalny najbardziej przydatny człowiekowi w życiu codziennym. Podnosi ogólną sprawność człowieka. Kształtuje cechy motoryczne takie jak siła, wytrzymałość, szybkość, koordynację ruchową, zwinność, zręczność, moc (skoczność), gibkość i wiele więcej!

SALSATION –Nazwa „salsation” to połączenie słów „salsa” i „sensation”.
Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Dzięki salsation można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Zajęcia są, zarówno dla początkujących, jak i profesjonalistów. Każdy, kto kocha taniec jest mile widziany. Uczestnicy biorący udział w zajęciach zapoznają się z ruchami i ich techniką, co pozwala im łatwiej i dokładniej podążać za instruktorem oraz skupić się na własnej interpretacji tanecznej.

STRETCHING – to spokojna forma zajęć polegająca na rozciąganiu mięśni całego ciała. Właściwe i systematyczne wykonywanie ćwiczeń rozciągających pomaga poprawić elastyczność mięśni i zwiększyć zakres ruchomości w stawach. Stretching pomaga niwelować przykurcze mięśniowe spowodowane dłuższą, niewygodną pozycją ciała (np. w czasie jazdy samochodem lub siedzącą praca) lub treningiem siłowym. Trening odpowiedni dla kobiet i mężczyzn intensywność możemy dopasować tempem wykonywanych przez nas ćwiczeń

ZDROWY KRĘGOSŁUP – to blok ćwiczeń służących profilaktyce i terapii narządu ruchu. Cały blok składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej oraz wielu technik terapeutycznych. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie, zmniejszają ich napięcie. oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów. Zajęcia przeznaczone są nie tylko dla osób starszych, lecz dla wszystkich, którym zależy na usprawnieniu działania narządu ruchu.

ZUMBA – to zajęcia zainspirowane latynoskimi rytmami. System łączący fitness z tańcem poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, polepsza kondycję, a przede wszystkim pozwala po długim dniu naładować się pozytywną energią. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają wrażenie imprezy i nie pozwalają stać w miejscu. Totalnie porywa nas do zabawy. Podczas zajęć ZUMBY można spotkać kroki taneczne takie jak: merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist …. i wiele innych.

POWER PUMP – zajęcia wytrzymałościowo – siłowe złożone z ćwiczeń wykonywanych za pomocą lekkich sztang o regulowanym ciężarze. Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Brak skomplikowanej choreografii sprawia, że są to zajęcia odpowiednie dla osób na każdym poziomie zaawansowania, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn 🙂

POWER BRZUCH – zajęcia nastawione na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Trening ten gwarantuje zmniejszenie obwodu talii, wysmuklenie oraz wyrzeźbienie mięśni brzucha. Zajęcia o wysokiej intensywaności, przeznaczone dla wszystkich, prowadzone są przy muzyce pod okiem instruktora, który efektywnie motywuje uczestników do ćwiczeń.)

Subscribe to our newsletter

Email marketing powered by FreshMail